Følgere

lørdag 28. januar 2012

Frisk luft hjelper

Å såå herlig det var å komme seg ut i frisk luft og flott natur! Hatt sjuke i hus og da gjør det alltid godt å komme seg ut en tur. Tok med meg en del brødskalker og stakk først bort til naboens villsauer. Flotte dyr!!
Spesielt de med store horn som her:
Så tok jeg turen ned i fjøra. Koser meg skikkelig når jeg er der. Alltid så mye fint og spennende å se og finne. Spesielt nå etter Dagmar og alle de andre stormene. Men det som fasinerte meg mest var det flotte lyset. Syns det er litt vanskelig å få det fram på bilde, men slik ble det denne gangen:



På vei opp fra fjøra såg jeg denne steinen dekt med flott lysegrønn mose, såg ut som en deilig "puff" som bare venta på at jeg skulle sette meg ned og ta en kvil:
Det var herlig å komme inn igjen etter en slik tur. Fått farge i kinnene og litt mer energi i kroppen!
Ha ei flott helg videre!!

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Vi er heldige som har så flott og variert natur;) Og denne naboen er skikkelig majestetisk og flott;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Ja det er helt utrolig hvor flott natur vi har. Og hvis man tar seg tid til å se etter detaljer så er det utrolig masse vakkert å finne:)

      Slett

Blir veldig glad for alle kommentarer, gode råd eller tips.
Ha en fin dag!! :)

Totalt antall sidevisninger