Følgere

søndag 18. mars 2012

VÅR!!

Det er så herlig å være ute og se alle de flotte vårtegnene, og vite at det går mot
varmere og lysere dager.
Man kjenner at det gir kroppen energi og inspirasjon.

Skulle hatt macro-objektiv slik at jeg hadde fått frem enda mer detaljer, 
men er fornøyd med resultatet
som er tatt med standard 18-55mm

Mandagstema hos Helene i bloggen "ALT SOM ER VAKKERT"
er: B for...B....?
og da står min B for Blomster
+ en smak av våren!!

Krokus er en nydelig vårBlomst:




Kusymre: 


Hestehoven lyser som ei sol:


Snøklokke:


Et lite lønnetre:


Det spirer:




Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
Legg gjerne igjen en kommentar, gode råd eller tips:))

Klem Maj Liz

34 kommentarer:

  1. Så fine vårtegn! Kusymren er min favorittvårblomst - morsomt at du har tatt bilde av den:) Måtte le litt for meg selv da jeg fikk se innlegget, for det har vel lavet ned litt snø borte hos dere de siste timene også? Men våren kommer helt sikkert tilbake ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. He,he....ja ble vinter like etterpå! Slik som årstide skifter her, så er vel våren her snart igjen får jeg håpe;))
      Kusymra er en vakker blomst ja - og her har vi heldigvis masse av den:))

      Slett
  2. Nydelige vårbilder med flotte farger :o) Ha en fin søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:)) Ha en fin søndagskveld:))

      Slett
  3. Fantastiske blomsterbilder. Jeg ønsker meg en macrolinse, men du har jo tatt virkelig flotte bilder uten.

    SvarSlett
  4. Kjempefine og nydelige blomsterbilder! Ønsker deg en kjempefin søndagskveld, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)) Ha ei flott uke du også:))

      Slett
  5. Enormt vakre bilder!!! Jeg er helt satt ut jeg ... Gleder meg til å følge deg videre :))
    Ønsker deg en glitrende glad uke :)
    Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så koslig å høre....tusen takk:)) Ha ei glitrende glad uke du også:))

      Slett
  6. Här kommer de på rad alla fina blommor i Vårens färger :) Riktigt många och riktigt vackra foto :)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder av nydelige vårblomster.Likte spesielt godt det første macrobildet.
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)) Ha ei fin uke du også:))

      Slett
  8. Vårblommor är vackra och de är på väg med stormsteg! :O))

    Ha en fin vecka!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk....ha ei fin uke du også:)

      Slett
  9. B for Bra Bidrag
    Vakre bilder.

    SvarSlett
  10. Blomster er et rigtig fint valg.. :-)

    SvarSlett
  11. En super serie af blomster til ugens tema - fantastiske billeder !!!!


    Mit bidrag til denne uge findes her:
    http://thatphoto.wordpress.com/monday/08-2/

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)) Prøvde å legge igjen en kommentar på bloggen din, men tror ikke jeg fikk det til....

      Slett
  12. Så fina blombilder, underbara färger!

    SvarSlett
  13. Herlige vårbilder! For det ER vår nå:) Opplest og vedtatt;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Edny:)) Å no vart i glad....for jeg tvilte ei stund på våren, men jeg stoler fullt og helt på deg:))

      Slett
  14. ÅÅÅ så mange vakre bilder du har av blomster,nydelikt.
    Ønsker deg en riktig fin uke :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Ha ei fin uke du også:)

      Slett
  15. Så många fina blomsterbilder. Läckert med macro.

    SvarSlett
  16. Du har lyckats fånga våren!!
    Det finns så många vackra vårblommor - också är de efterlängtade...
    Ha en bra fotodag!

    SvarSlett
  17. Ja våren er ei herlig tid med alt som spirer og gror, noe du viser her med de flotte bildene.

    Ottar

    SvarSlett

Blir veldig glad for alle kommentarer, gode råd eller tips.
Ha en fin dag!! :)

Totalt antall sidevisninger