Følgere

torsdag 12. april 2012

Vårens vakreste eventyr??

I dag tok jeg frem sykkelen min. Pumpa opp dekka og gjorde den klar til bruk!
Nydelig vårvær i ettermiddag og det gjorde godt med en sykkeltur.
Merket at kondisen ikke er den beste, men får satse på mange fine sykkel- og fjellturer fremover, så kommer den seg nok etterhvert - håper jeg;)


Naboens villsauer har nylig fått lam. Det er noe av det vakreste ved våren syns jeg
- de er bare såå søte!!







Takk for at du tittet innom!!

Klem Maj Liz

7 kommentarer:

  1. Wonderful landscape picture Maj, and the others are so cute....... lovely light and sharpness.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselige bilder. Blinkskudd,- du er flink.

      Slett
  2. Veldig kjekt med nye naboer;) Og så søte;) Du vet å få det frem.

    SvarSlett
  3. Sååå søte! Tror jeg må ta turen bort for å se de søte små i morgen;)

    SvarSlett
  4. Oh dear, de lammene er jo bare såå nydelige! Fantastiske skapninger.

    SvarSlett
  5. Gode ​​bilder, full av skjønnhet, veldig klar og meget skarp
    Og så gi deg selv et veldig fint sted å få våren moment, og som det kommer til live med den lille lam.
    Hilsener. -

    SvarSlett
  6. Så fine bilder av villsau :))

    SvarSlett

Blir veldig glad for alle kommentarer, gode råd eller tips.
Ha en fin dag!! :)

Totalt antall sidevisninger