Følgere

mandag 30. juli 2012

Mandagstema "flytende / floating"

Mandagstema i bloggen til Helene i bloggen "ALT SOM ER VAKKERT" denne gang er "Flytende/floating".

Jeg er som mange vet veldig glad  i hjerter, og når vi var på ferie i Trondheim, gikk vi langs Nidelven. Da roper Elina på 8 år plutselig, "mamma se - et hjerte som flyter" Og da kommer dette hjerte flytende og det blir selvsagt mitt bidrag denne gang: 



Må ta med noen bilder av vakre Nidelven også:



Ha en fin dag videre!!

Klem Maj Liz

15 kommentarer:

  1. Ja det var meg som kastet det ut ;)

    SvarSlett
  2. Smukke billeder du viser..
    Hav en dejlig uge. :-)

    SvarSlett
  3. Så artig;) Det var et flott bidrag til temaet;)

    SvarSlett
  4. Så artig da at det kom et hjerte flytende. Alltid koselig med bilder fra Nidelva og de fine bryggene.

    SvarSlett
  5. Vakre bilder! Så nydelig flytende hjerte du har fotografert:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  6. Det var flotte bilder og blikkstille og
    blank Nidelven...Jeg liker Trondheim.

    SvarSlett
  7. Så mange flotte bilder du har her inne på bloggen din.
    Mange kjente steder også! ;-)
    Brått ble det en følger til!

    SvarSlett
  8. Hei Maj :)
    Kom over bloggen din her, og falt pladask for
    alle de fine innleggene og bildene dine ღ
    - vakre Trondheim og bryggene ღ dette er "min"
    by - savner den masse etter at jeg flyttet litt
    lengre nordover ღ La meg til som følger her hos
    deg slik at jeg kan følge deg fremover :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Lovely pictures Maj..... great reflections and colors..... compliments.

    Summer greetings, Joop

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder Maj :)) Ønsker deg en super helg.

    SvarSlett
  11. Kjempekoselig at du ville være
    med på min giveaway ღ Ønsker
    deg en superfin helg, klem fra
    Mette

    SvarSlett
  12. Fantastisk dybdeperspektiv i det siste bildet av Nidelven :)

    SvarSlett
  13. Norge is a fantastic country. I love it! :-)
    The view is from the old bridge, isn't it? Very nice pictures.
    Greetings from Switzerland
    Angela

    SvarSlett

Blir veldig glad for alle kommentarer, gode råd eller tips.
Ha en fin dag!! :)

Totalt antall sidevisninger