Følgere

mandag 29. oktober 2012

Mandagstema "Sommerminner / summer memories"

Mandagstema hos Helene i bloggen ALT SOM ER VAKKERT
denne gang er "Sommerminner /summer memories".

Sommerminnene er mange, denne gangen vil jeg
vise bilde av en av mine favorittsommerblomster, 
som vokser vilt i naturen.
Nemlig "Bekkeblom" som jeg kaller den.
Den har en fantastisk flott farge
og lyser så friskt blant det grønne:))

Takk for at du tittet innom!!
Jeg vil også takke for alle tidligere kommentarer her inne!!
Setter utrolig stor pris på det.


Ønsker alle en flott uke!!
Klem Maj Liz

18 kommentarer:

  1. Enig med deg at denne blomsten er flott og er med på å pynte opp i naturen. Fint bilde.

    Ottar

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Herlikt sommerminne...

    Ha en fin uke...

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Nydelig satt sammen.
    God kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/29/sommer-og-minner/

    SvarSlett
  4. Hei! Helt nydelig, flott bilde:O) Og de blomstene er nydelige. Ha en fin uke, klem

    SvarSlett
  5. Lovely pictures Maj.....i like these colors and lightning.

    Greetings from holland, Joop

    SvarSlett
  6. Vilken härligt somrig blombild.

    SvarSlett
  7. Det var et godt sommerminde, flot blomst i gronne omgivelser :)

    SvarSlett
  8. Man riktigt känner hur solen värmer i din bild - härligt!

    SvarSlett
  9. Uma linda semana pra você Maj
    Cheia de amor e realizações.

    Beijos
    Ani

    SvarSlett
  10. *** Un petit bonjour chez toi Maj en ce mardi matin ! :o)

    Que c'est beau ! SUPERBE !!!!!! :o)

    GROS BISOUS et bonne continuation ! :o) ***

    SvarSlett
  11. Så nydelig minne og bilde , det er godt og kunne ta frem noen sommerbilder nå som vinteren kommer .

    Ha en fin dag , Maritklem.

    SvarSlett
  12. This flower is certainly a magical color and yellow in the green is a wonderful combination :-)

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    Å, for et herlig sommerlig innlegg!!!
    ...selv om jeg gleder meg til jul, gleder jeg meg enda mere til neste sommer ;))
    Ønsker deg en riktig fin onsdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Blir veldig glad for alle kommentarer, gode råd eller tips.
Ha en fin dag!! :)

Totalt antall sidevisninger